Thursday, August 7, 2008

Toshiba A300 15J


ლეპტოპი ვიყიდე! ძალიან მაგარი, ძალიან მაგარ ფასში, მეტი მე არც მჭირდება და ბედნიერი ვარ! ეხლა ბიჭებს პროგრამებს ვაწერინებ, კარგია აიტიშნიკი მეგობრებიიი, საღამოს კიდე ლუდი მაგათ! დაიმსახურეს...

არადა ჭოპორტის პამიდორი კი გაგონილი მქონდა, მაგრამ სად იყო ეგ ადგილი აზრზე არ ვიყავი და აი გუშინ მე და მიშა ჩვენმა ბავშვობის შეყვარებულმა დაგვპატიჟა დაჩაზე - ჭოპორტში: მწვადები, ყველი, პური, სალათი, თავადსმადი ღვინო, საზამთრო, ნესვი, ნაყინი და ჰამაკი ჰაერზე... იფ იფ იფ.
მარიც დაჩაზე იყო თავისთან და მეც დრო ვიხელთე და იმიტომ გავიქეცი ქალაქიდან. საბოლოოდ, გადასარევი საღამო გამოვიდა (ყველაფერს მოკლედ ვყვები, რომ წაკითხვა არ დაგეზაროთ).

5 comments:

Jenny said...

"chveni bavSvobis Shekvarebuli"

loool :D

mmm mec minda nouTbuqi da wels vapireb Sevagrovo fuli da gazafxulze viyido..

prosta vinme nacnobi unda vipovo, ase vTqvaT "pirveli xeli", tore maRaziebSi Zaan didi nacenka adevs :S

Senc albaT mase qeni xo? :$

nati kuda said...

”მე და მიშა ჩვენმა ბავშვობის შეყვარებულმა დაგვპატიჟა დაჩაზე - ჭოპორტში”
აუაუაუაუუუუუუუუუუუუუ :)))
ეს ის შეყვარებულია, ძველ პოსტში რომ ახსენე?? :)))

ჩემი კაციც ჭოპორტიდანაა : )

sabaha said...

ჩვენმა შეყვარებულმა :))

თავადსმადი ღვინო - ეს თავისით ისემავ თუ რას შვრება ვერ მივხვდი :))
მე ბევრს რომ ვწერ :))

sabaha said...

კი მოგილოცე დღეს უკვე'
მოიცა თუ არ ულოცავენ ლეპტოპის ყიდვას?
რავი მგონი ულოცავენ :))
მეორედ გილოცავ :))
სულ კაი კაი რამეები დაგეპოსტოს მისი მეშვეობით ბლოგზე :))

Jenny said...

ui xo mec gilocav da mSvidobaSI! :D