Friday, May 2, 2008

შესავალი სიტყვა

მაინცდამაინც არასოდეს მიფიქრია, რომ წერა ჩემი საქმეა, ან რომ ეს საქმე კარგად გამომდის… ასე რომ ეს საიტი ჩემთვის ერთგვარი ექსპერიმენტის სახის მცდელობა იქნება ვისაუბრო ჩემს თავთან… ხანდახან ადამიანს ფიქრთან ერთად ამის გაკეთებაც შეუძლია… სანამ რამე ახალს დავწერდე, ერთ-ორ ძველ "სტატიას" დავაგდებ, რაც სხვა საიტისთვის დავწერე რამდენიმე დღის წინ და მერე ალბათ გამბედაობაც მეტი მექნება, რომ აქაც სრულად გამოვხატო ჩემი თავი.
იცი რომელი სიტყვა მიყვარს? მკიდია! აი ეს სიტყვა კარგია და ნეტა შემეძლოს ყველა საზოგადოებაში დავაფიქსირო ჩემი პოზიცია ამ სიტყვით. ეს სიტყვა იმიტომ გავიხსენე, რომ დარწმუნებული ვარ ბევრი კრიტიკული თვალი "მოხვდება" ამ გვერდს…
დაწყებას არაუშავს, იმიტომ რომ მაინც არაფერი მითქვამს იქიდან რისი თქმაც მე დროდადრო მომინდება…
წარმატებები (თქვენც და მეც)

No comments: